خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/02/13 - 15:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
قمی ضمن محکومیت ادامه تحریم‌های آمریکا در زمان شیوع کرونا:

جنبش ضد آمریکایی در دانشگاه‌های جهان در حال شکل گیری است

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به نامه 100 تن از رؤسای دانشگاه‌های ایران به رؤسای دانشگاه‌های غیر ایرانی در خصوص ادامه تحریم‌های ظالمانه آمریکا با وجود شیوع ویروس کرونا، گفت: با روشنگری و نمایان شدن چهره واقعی آمریکا، جنبش ضد آمریکایی در دانشگاه‌های جهان در حال شکل گیری است.

محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نامه ۱۰۰ رئیس دانشگاه‌ در ایران برای دانشگاه‌های غیرایرانی درباره تحریم‌های ظالمانه جهانی علیه ایران در موضوع مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: این اقدام نشان از بیداری و تحرک و پویایی دانشگاه‌‌های ما در برابر اقدامات ظالمانه غرب و آمریکا است.



نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این روشنگری‌ها در برابر ژست بشردوستانه آمریکا بسیار اهمیت دارد، افزود: متأسفانه آمریکا با استفاده از تبلیغات گسترده خود را طرفدار حقوق بشر نشان داده و در عمل اقدام به تجاوز و جنابت می‌کند.



قمی ادامه داد: با این اقدام رؤسای دانشگاه‌های ما که به رؤسای دانشگاه‌های خارجی نامه نوشتند، بار دیگر حقایق جنایات رژیم آمریکا علیه ملت ایران و بشریت نمایانگر شد و جنبشی ضد آمریکایی در دانشگا‌ه‌های سراسر دنیا در حال شکل گیری و تقویت است.



تحریم در شرایط شیوع ویروس کرونا را یک جنایت علیه بشریت و ملت ایران است



این نماینده مردم در مجلس، تحریم در شرایط شیوع ویروس کرونا را یک جنایت علیه بشریت و ملت بزرگ ایران خواند و تصریح کرد: هر انسان آزاده‌ای این مسئله را تأیید و قطعا جنایت آمریکا در این شرایط را محکوم می‌کند.



وی با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید، افزود: نباید فریب رفتارها و ژست بشردوستانه آمریکا را خورد و باید چنین حقایقی را برای تمام ملل دنیا نمایان و آشکار کرد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای تأکید کرد: امروز همه ملل آزاده مخالف سیاست‌های ظالمانه آمریکا هستند و هر نوع تحریمی را در این شرایط ضد بشردوستانه است./



پایان پیام

  • کد خبر : 297288
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار